| Enemy Territory & Quake Wars |
|
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today! If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us. |
![]() |
| | LinkBack | Thread Tools | Display Modes |
| | #1 (permalink) |
| Junior Member ![]() Join Date: Aug 2006
Rep Power: 0 | Maledetti rank!!! Ogni volta esce un gioco di sto tipo, la domanda è sempre la stessa: Gamesclan offre i propri server con il global ranking oppure no? vale sia per i pubblici che per i privati?? Tra l'altro....avete almeno un DEMO server di QW da provare prima di sganciare il grano? Non che non mi fidi del servizio offerto...non mi fido di sto gioco: troppi problemi per gli utenti fastweb!! ![]() |
| |
| | #2 (permalink) |
|
| penso sia in corso in qeusti giorni l' assegnamento del ranking ai vari game server provider d'europa, solo alcuni saranno selezionati per poter fornire server ranked, di solito è sempre così GamesClan è in questo gruppo di selezione suppongo e certamente ha le carte in regola per avere il ranking, dobbiamo attendere e vedere che succede |
![]() |
| Thread Tools | |
| Display Modes | |
| |