Search
Pre Sales Questions Please ask all questions relating to purchasing the Gamesclan Services (No registration required)

Welcome to the Gamesclan Game Servers Provider forums
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 16-10-2010, 11:58 PM   #1 (permalink)
Junior Member

Default Server WorldOfWarcraft

buongiornoa tutti
volevo chiedervi ora che ho pagato gia un account per la omma di 23 per poi scegliere come gioco WoW(WolrdOfWarcraft)
ora non capisoc come faccio a farmelo cioe? come imposto il repack per fare poi il database in mysql ecc le solite cose perche non trovo nesuno modo per accedere al pc che mi hanno assegnato in remoto che posso fare??
perche ho paura di aver sprecato soldi,e s efosse cosi vorrei che mi spiegaste cosa ho sbagliato e asltrimenti cosa dovrei fare per poterlo avere
F35HawkEye is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 17-10-2010, 11:34 AM   #2 (permalink)
Administrator

tangogc's Avatar

Send a message via ICQ to tangogc Send a message via MSN to tangogc Send a message via Skype™ to tangogc
Default Re: Server WorldOfWarcraft

dopo il pagamento dovresti aver ricevuto immediatamente un link su cui clikkare per la creazione del server.
Se c'e' stato qualche problema contattare l'help desk dal tuo billing o game control panel
tangogc is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 17-10-2010, 11:52 PM   #3 (permalink)
Junior Member

grazie mille davvero,ora vedo e vi terro informati
F35HawkEye is offline  
Reply With Quote
Old 18-10-2010, 02:34 PM   #4 (permalink)
Junior Member

mi apre una pagina (di cui non ho la minima idea di come compilare chiede anke cose con un certo RCON cavolo che diavolo eh?? e poi l HostName oh mio dio)
da compilare in spazi vuoti pero in alto nella pagina un ruquadro rosso con scritto
Error: There are no locations configured with the files for this game. Please contact your game server provider with this error message.
infatti restando in tema di locations nel foglio d acompilare nella casella location non ce nulla
mi sto preoccupando che devo fare???

PS: anke mettendo i dati a cavolo di cane non funziona il tasto create

Last edited by F35HawkEye : 18-10-2010 at 02:41 PM.
F35HawkEye is offline  
Reply With Quote
Old 18-10-2010, 09:55 PM   #5 (permalink)
Administrator

tangogc's Avatar

Send a message via ICQ to tangogc Send a message via MSN to tangogc Send a message via Skype™ to tangogc

Come ti dicevo nel post precedente nel tuo billing control panel hai il tasto ticket per contattare l'assistenza tecnica di gamesclan.

Ciao
tangogc is offline  
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules
You may post new threads
You may post replies