Search
Teamspeak Server and Voice Support Forum di Discussione e Supporto sui Voice Servers. Teamspeak 3, Mumble ed altri

Welcome to the Gamesclan Game Servers Provider forums
You are currently viewing our boards as a guest which gives you limited access to view most discussions and access our other features. By joining our free community you will have access to post topics, communicate privately with other members (PM), respond to polls, upload content and access many other special features. Registration is fast, simple and absolutely free so please, join our community today!

If you have any problems with the registration process or your account login, please contact contact us.

Reply

LinkBack Thread Tools Display Modes
Old 17-07-2009, 12:03 AM   #1 (permalink)
Junior Member

Default Problemi con TS

Buonasera,
sono nuovo quindi nn so come muovermi da SA in TS quindi vi prego di avere pazienza
Io ho un problemino con TeamSpeak, poiche vorrei modificare i permission x i diversi tipi di utenti (registered, admin....) ma quando vado su TS server e mi chiede il superadmin io metto i dati corretti ma mi dice "Bad login" . Cosa posso fare?
Grazie
Haker is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 23-07-2009, 12:33 PM   #2 (permalink)
Moderator

Send a message via ICQ to Paperottolo
Awards Showcase
Default Medal 
Total Awards: 1
Default Re: Problemi con TS

scusami il ritardo nella risposta chiaramente hai gia' risolto ??
Reply With Quote
Old 24-07-2009, 09:37 PM   #3 (permalink)
Junior Member

Purtroppo no , nn so xk quando apro Team Speak server ( ti chiede i dati del superadmin che mi sono stati mandati via posta ) mi fa Login failed come se io avessi inserito male i dati. Ora nn so come fare visto che il settaggio iniziale di TS nn e molto buono x il mio scopo. Cmq sia io ho cercato di interpretare una risposta. Poiche siamo in due gli SA all'interno del TS e possibile che il secondo SA sia diventato Super Admin?? Io questo nn lo so e solo una supposizione cmq sia nn poxo modificare i permessi finche nn risolvo qusto problema.
Grazie.
Haker is offline  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!
Reply With Quote
Old 25-07-2009, 11:46 AM   #4 (permalink)
Moderator

Send a message via ICQ to Paperottolo
Awards Showcase
Default Medal 
Total Awards: 1

SA significa SUper Admin quindi non ho ben capito cosa intendi.
ti consiglio di darti una lettuara approfondita alla guida di temaspeak sicuramente ti sara' utile
Reply With Quote
Reply

Currently Active Users Viewing This Thread: 1 (0 members and 1 guests)

Thread Tools
Display Modes

Posting Rules